Nawilżona i jędrna skóra

Zdrowa skóra i ceraPiękna skóra musi być odpowiednio nawilżona i wygładzona. Jeśli skóra ma w sobie mniej wody to znacznie szybciej tworzą się na niej zmarszczki. Ale nie jesteśmy bezradni, z pomocą przyjdą nam kwasy omega-3 oraz witaminy: E, B5 i H. Wspomniane kwasy zapobiegają utracie wilgoci z naszego organizmu. Tym samym cera staje się bardziej sprężysta i gładka. Kwasy te znajdują się w rybach morskich, najlepsze są makrele, łososie i dorsze. Nie rezygnuj też z oliwy z oliwek, żółtek jaj czy orzechów włoskich. Witamina E ochroni skórę przed wolnymi rodnikami. Znajdziemy ją w zbożach, pieczywie, otrębach i zielonych warzyw. Witamina h działa przeciwzmarszczkowo, znajdziemy ją w drożdżach i orzechach. Witamina B5 przyśpiesza regenerację skóry, znajdziemy ja w wątróbce, orzechach, jajach rybach i awokado. Aby spożywać odpowiednia ilość kwasów omega-3 to trzeba spożywać ryby morskie przynajmniej dwa razy w tygodniu. Kolor skóry poprawisz witamina K, Selenem i Beta-karotenem. Dzienną porcję beta-karotenu zapewni ci na przykład czerwona, pomarańczowa lub zielona papryka.

Jeszcze mocniejsze paznokcie

Piękne paznokcieRzadko, która kobieta ma mocne i piękne paznokcie. A jeśli już to często kryje się za tym wiele zabiegów kosmetycznych. Jeśli sama chcesz wzmocnić płytki i zapobiec ich rozdwajaniu to nic bardziej prostego. Aby tego dokonać trzeba psota więc na trzy substancje, które występują w produktach jadalnych. Po pierwsze kwas foliowy, wspomaga on regenerację zniszczonych komórek, przyśpiesza on też wzrost paznokci. Zajdziemy go przed wszystkim w warzywach o ciemno zielonych liściach oraz w jajach. Ważny jest też Cynk, Zapobiega on kruszeniu się i łamaniu paznokci. Cynk znajdziemy w rybach, zbożach i awokado. Jest też w ziarnach słonecznika, migdałach i orzechach włoskich. Witaminy grupy B zapobiegną powstawaniu plamek i bruzd. Zatem zadbaj w diecie by było dużo pieczywa pełnoziarnistego, płatków owsianych, kaszy, nabiału i oliwy. Postaw na awokado, Jest to prawdziwy sprzymierzeniec dla pięknych paznokci. Wystarczy zjeść jeden owoc, co trzy dni by zapewnić im wszystko to, czego potrzebują. Awokado sprawdzi się przy sałatkach i pastach.